Vizitka




VIZITKA

Vizitka je najcenejše prodajno orodje

Vizitka je reklamni oglas, katerega glavna naloga je promocija vašega podjetja. Zakaj je tako pomembna? Ker je njena izročitev pogojena z osebnim stikom, kar je v današnjih časih prej izjema kot pravilo. Oseba, ki bo vizitko prejela, si bo vašo dejavnost zapomnila veliko bolj, kot, če bi te iste informacije prejela po elektronski pošti. Zato je pomembno, da je vizitka opazna in dobro predstavlja vaše podjetje. Glede na učinek, ki ga z dobro vizitko lahko ustvarimo je to eno najscenejših marketinških orodij. Vzeti si moramo le čas za dobro pripravo vsebine, da bo kar najbolje služila svojemu namenu.

Kakšne lastnosti ima dobra vizitka?

PREGLEDNOST
Dobra vizitka mora biti pregledna. To pomeni, da so podatki napisani s pisavo, ki je lahko berljiva in dovolj velika, da jo lahko beremo s prostim očesom. Vsebina mora biti smiselno razporejena tako, da izstopa tisto, kar želimo poudariti.

SPOROČILNOST
Vizitka naj sporoča vašo dejavnost. Poleg kontaktnih podatkov, ki jih najdemo na vsaki vizitki, je njen nujni sestavni del informacija o vaši dejavnosti in ponudbi. Tako bo vsak, ki bo vizitko pogledal, takoj vedel, za kaj gre.

UNIKATNOST
Poskrbite, da se vaša vizitka razlikuje od drugih vizitk. Naj ima neko prepoznavno noto. To je lahko barva, unikatno grafično oblikovanje ali razporeditev vsebine. Prejemnik si jo bo takoj zapomnil in jo hitreje našel, ko jo bo potreboval.


Lastnosti, ki jih mora imeti dobra vizitka

Želite, da za vas oblikujemo in izdelamo vizitko?

Zaupajte nam. Z upoštevanjem vaših želja ter vseh kriterijev za zasnovo dobrih vizitk, za vas oblikujemo in izdelamo vizitko, ki bo navdušila vaše partnerje. Vizitka bo sporočala vtis resnosti in profesionalnosti vaše dejavnosti.

KORISTEN NASVET

Pred tiskom je dobro natančno preveriti vse podatke, ki jih vsebuje vaša vizitka, da se pomotoma ne pojavi kašen tiskarski škrat.




OGLEJTE SI ŠE